58 bilder

Refnr. 21046

Buskerud

2025 Scania G500 8x4 ADR Suge-Spylebil

2025 Scania G500

NOK 6 589 000

Km 4 000
HK 500
EU-godkjent Ja
EU-godkjent til 12.03.2026
Egenvekt 22 200 kg
Totalvekt 38 000 kg
Nyttelast 15725 kg
Bredde 254 cm
Lengde 1015,5 cm
Euro 6
Modell G500 8x4 ADR Suge-Spylebil
Girkasse Automat

Chassispesifikasjoner:
Scania G 500 B8x4*4NB

  • Motor: DC13 165 Euro 6, 500 hk / 2550 Nm, XPI innsprøytning og SCR avgassrensing
  • Girkasse: GRSO905R, 12-trinns med range/splitt, krabbegir, overgir og retarder
  • Girkassestyring: Opticruise automatisk girskift (Standard, Power, Off-road programmer)
  • Chassisnummer: YS2G8X40002175173
  • Dimensjoner: Lengde 10.155 mm, bredde 2.540 mm
  • Akselavstand: 4150 mm
  • Totalvekt: 38.000 kg, nyttelast 15.725 kg
  • Akseloppsett: Luftfjæring på alle aksler
  • Bakaksel: RBP735 + RP735 med navreduksjoner, utveksling 4,05:1
  • Kraftuttak:
  • ED120P motormontert for hydraulikkpumpe
  • EG662F girkassemontert, bakmontert
  • EK730P svinghjulmontert (kl. 12, 1:1,0)
  • Førerhus: CG17N Medium-førerhus med luftfjæring
  • Klimaanlegg: Automatisk temperaturregulering
  • Bremser: EBS med skivebremser på alle aksler, retarder (3500 Nm)
  • ADR-godkjenning: Type FL og EX/III
  • Drivstofftank: 350 liter aluminium (venstre side)
  • AdBlue tank: 80 liter (60 liter utnyttbart)



Påbyggspesifikasjoner:
Rigual CL3644D Suge-Spylebil

  • Tank: Rustfritt stål
  • Kapasitet: Totalt 18.000 liter
  • Hovedtank som er delt i to: 10.000 + 3.000 liter slam
  • 5.000 liter rent vann, i rustfrie sidetanker
  • Vakuumpumpe: HIBON VTB 820 XL lobepumpe
  • Vakuumkapasitet: -0,9 bar, 2674 m³/time
  • Høytrykkspumpe: URACA P3-45
  • Arbeidstrykk: 10-200 bar, automatisk regulering
  • Todelt trommel for sugeslange på baklokk
  • Stor side: beregnet for 150 m x 1" diameter
  • Liten side: beregnet for 70 m x ½" diameter
  • Trommel er designet og produsert av NMT i Sverige.
  • Kontrollsystem: PLC-basert med display
  • Fjernkontroll: En stor og en liten fjernkontrollenhet
  • Hydraulikk: Tre separate hydrauliske kretser
  • Kjølesystem: Temperaturovervåket med automatisk styring
  • Sugebom: For posisjonering av sugeslange designet og produsert av NMT i Sverige
  • Ventiler:
  • Fjernstyrte 4" syrefaste JF&FR kuleventiler bak
  • Fjernstyrte 5" syrefaste JF&FR kuleventiler på siden for direkte fylling av fremre tank
  • Sikkerhet:
  • Primær- og sekundær-shutoffventil med syklonfilter
  • Sikkerhetsventiler for både vakuum og trykk
  • Automatisk overbelastningsbeskyttelse
  • Bakdør-sikkerhetssystem mot åpning under trykk/vakuum


    Det tas forbehold om feil i annonsen. Chassis er levert fra Scania i 2020, men har stått hos påbygger siden. Førstegangsregistrert nå i mars 2025. Leveres ferdig godkjent.

Vi tar forbehold om feil i annonsen

Salgs- og leveringsbetingelser

Ta kontakt

Vi tar kontakt med deg!

Våre selgere

John Arild Østraat
john@ats.no
+47 401 26 200

Harald Jakobsen
harald@ats.no
+47 401 26 100

Kjell Roger Finckenhagen
roger@ats.no
+47 401 26 300

Gøran Sørhøy
goran@ats.no
+47 401 26 700

Eirik Estenstad
eirik@ats.no
+47 401 25 200

Phillip Brannan
phillip@ats.no
+47 979 98 112

Finansiering

Pris

Innskudd

Løpetid

Beregn frakt

Tilbakemelding?